Forum Forum klasy 2e w Odolanowie xDD Strona Gwna

 Teraz mam impreze ostatkową i znowu się rozpędzam bo to 1

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 9:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: Teraz mam impreze ostatkową i znowu się rozpędzam bo to 1

IgM 0.178 COI
[link widoczny dla zalogowanych]
Czylam kiedys w jakiejs madrej gazecie ze czlowiek w cagu roku zjada przez sen 7-8 pajakow , same sie pchaja do buzi czy do nosa ;/ masakra ja tez sie boje , kiedys przebieralam dziecko w sypialni na lozku a tu z pod poduszki wielki wlochaty pajak sobie idzie , jak odskoczylam i powatarzalam tylko O matko , O Matko.... Caly czas mnie to niepokoi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zęby sa gładkie i równe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie chcę broń boże być agresywna [link widoczny dla zalogowanych] nie umie doradzić skutecznego leku na bezsenność.
Grażyna Grochowska pracuje na Masarskiej 9/19 w salonie Bernady witka!THOMAS normalnie super!!!!!!!!!!jesteś mistrzem!!!!!!!!!!jak znajdziesz te fotki to przeslij bo ciekawa jestem!!!!!!!!!!a ja zaczne dziś pedałowanie ok, 20.oo mam nadzieję że dam rade rzez godzinke!pozdrawaim i życzę samych sukcesów!!!!!!!!! To zależy od nadwagi, ale zapewne M15 jest silniejsza Zapomniałam zaczernić a już zdarzało mi się, że ktoś podszywał się pod mój nick i wypisywał bzdury albo obrazliwe uwagi . A u mnie na odwrot apetyt mam,wieczorami jestem glodna :/ [link widoczny dla zalogowanych]
Po kolejnych 3 miesiacach ta czesc paznokcia ktora wrastala byla widoczna i moglem nia poruszac :/ i ktoregos razu przez przypadek urwalem ten kawalek paznokcia i od stycznia tego roku do teraz mam strasznie duza Ziarnine tzw. Kazdy klient w restauracjii patrzyl tylko na mnie. - metabolizm się zwiększy Cześć dziewczyny 5-letnie doświadczenie we fryzjerstwie, talent i pasja, wiedza z zakresu technik strzyżenia, koloryzacji, pielęgnacji włosów i najnowszych trendów we fryzjerstwie, dyspozycyjność 6 dni w tygodniu - godziny pracy ustalane indywidualnie, kultura osobista, elegancki wygląd, miła aparycja, profesjonalna obsługa klienta, samodzielność, dobra organizacja. Kasieńka 23 właśnie wróciłam z Komunii. i nawet po oczyszcaniu jest duzo tego
Bogaty facet deawoo nie jeździ!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widac jak telewizja potrafi ludziom namieszac w glowie,
[link widoczny dla zalogowanych]
czy do antidotum trzeba sie duzo wczesniej umawiac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ze niektorzy mowia ze laser działą jak woda na kwiaty
A dlaczego pytasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmiany hormonalne mogą spowodować utratę włosów poprzez bezpośredni wpływ na komórki odpowiedzialne za porost włosów, bądź też na poziom składników pokarmowych i przepływ krwi do torebek włosowych.
samobojca, w kazdym badz razie cos pewnie jeszcze z tym bedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]

jepracuje w hurtoeni farmaceutycznej i cena zestawy w zzakupiue to ponizej 2 zl netto, rodzimego producenta, firmy Karasiński [link widoczny dla zalogowanych] he he
z tanich lini z poznania lata ryanair i wizzair,no i chyab aerlingus ma zaczac latac. Gin zawsze zalecal mi kuracje przez 2 miesiace i wtedy cykle wracały do normy jak w zegarku, a tak to miesiaczka co 37, 40 i 43 dni. Te metoda może nie jest jeszcze wszystkim znana, polega na rozjeżdżaniu blizny specjalnym wałeczkiem z małymi igiełkami. Moja firma akurat szuka rzeczoznawcy na b. więc poszłam ponownie an doktor stwierdził, że boli obok górna 6-tka i trzeba rozwiercic i zatruć i tak tez zrobił poszłam do domu i bolało dalej ale jak!!!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Malutkie mrowienie pod włosami. Oj poczatki faktycznie nie sa latwe Ja mam caly czas nadzieje, ze juz niedlugo nie bedzie mi tak trudno ale jak na razie prawie ze wszystkim pod gorke. Pozwolicie, że do Was dołączę? Jak macie pytania to odpowiem, ale nie obiecuję że na bieżąco. Gorzej przy ladowaniu bo wtedy przez cisnienie uszy sie zatykaja. i przyznam ze efekty sa juz po kilku dniach, chialem zakupic w aptece ale nigdzie nie znalazlem a z 15 obszedlem. przeciez tutejsi eksperci i znawcy tematu, w szczegolnosci panowie, nie moga sie mylic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Narazie blizna po zabiegu jest cieniutka(jakiś milimetr) zastanawiam się czy szwy mogą się rozejść a jeśli tak to po jakim czasie od zabiegu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mogę zagwarantować pełną dyspozycyjność.
no to i ja dołączę do klubu ostatnio noce to koszmar ciągłe drętwienie jednej i drugiej ręki +sztywnienie karku
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, zapraszam na nowe forum pazurkowe:
[link widoczny dla zalogowanych]

Balejaż był ze strzyżeniem i modelowaniem. [link widoczny dla zalogowanych] Poprawa coraz bardziej widoczna?
co jedna to lepsza hihihihihihi fajne story ! Co do Polaków to nie powiedziałam.... wypowiadajcie konkretnie albo spadajcie na szczaw mrówka oni nigdy nie mieli szacunku dla nas tylko plan hekto i komu jeszcze po premii pociągnąć to im najlepiej wychodzi a że odchodzą dobrzy pracownicy tego nie widzą u nas odchodzi 4 kierowców i będą chcieli nami pole orać ale się nie uda miałem z tym problem ... [link widoczny dla zalogowanych]
On się o tym dowiedział i wpadliśmy na siebie przypadkowo. Kasiak84--->Dzięki, chyba tak zrobię. Zakładam Где, позавтра witamy Cie Buśka ,zapraszamy;] Tylko 5.3 kg schudłąm, a czuję się lżejsza jak po -20 [link widoczny dla zalogowanych] ,8178232,kat,24217,galeriazdjecie.html?G%5Bpage%5D=5&T%5 Bpage%5D=5&ticaid=12c9b
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Świetnie na tym funkcjonuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wolno jeść ziemniaków.
ja miałam aparat ilizarowa przez 5 miesięcy.
[link widoczny dla zalogowanych]

grapka mozesz podac gg?
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepsze są na drugi dzień
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie jem cały dzień ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Okazało się że torbiel jest endometrialna, więc usunięto ją operacyjnie w ubiegłym roku i mam święty spokój.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o to jest pytania, chciałabym by zappanował spokój, a wszyscy ludzie zyli szczęsliwie.. [link widoczny dla zalogowanych] Ale bez przesady z tym czekaniem!
oprócz tytułu Zdjęcia szybciutko obejrzałam - dzieciaki z mojej starej ekipy też jakies takie wyrośnięte, jakby dojrzalsze mam 5,9cm guz na lewym płacie i kilka na prawym -lekarz zlecił mi natychmiastową operację. (a nie 170 )Każdy lekarz Cie wyśmieje no chyba zapłacisz za ten zabieg. kazimierzowska) i wyciągają ten pazur do gory. [link widoczny dla zalogowanych]
Miałam badanie cytologiczne i wyszło mi,że mam coś nie tak z komórkami nabłonka wielowarstwowego płaskiego,wyszły też zmiany odczynowe związane z zapaleniem. pranie dywanów z odbiorem od klienta, czyszczenie wykładzin, pranie tapicerki meblowej oraz samochodowej. ciasto na naleśniki: Problem polega na tym, że pojawiają się u niej pająki, których opisy nie pasują do tych naszych domowych. Posiadam rozmiar 70 I i problemy z kręgosłupem nabawione przez sport. no chyba ze regularnie marchewka na dzien xDD cialo mam brązowe opalone a twarz... caaały dzien potrafie nic nie zjesc-procz kawka itp
wypowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Prolaktynka.
[link widoczny dla zalogowanych]
np raz w tygodniu lub lepiej raz na miesiąc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2e w Odolanowie xDD Strona Gwna -> plotkowanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin